LEA - by zarządzanie stało się skuteczne


LEA to znacznie więcej niż znane dotąd programy komputerowe - LEA to Zintegrowane Środowisko Pracy: wystarczy komputer z dowolnym systemem operacyjnym, przeglądarka internetowa i dostęp do internetu - resztą zajmie się LEA.

Już dziś, za pomocą narzędzi dostępnych w systemie, możesz:

  1. zbudować bazę kontrahentów Twojej firmy, dodać do niej notatki i informacje, które przydadzą się Tobie i Twoim pracownikom podczas kontaktu z klientem,
  2. stworzyć ofertę dla swojego klienta i wysłać ją bezpośrednio z systemu za pomocą e-mail lub wygenerować dokument w formacie pdf - już nigdy nie będzie konieczne szukanie informacji “jaką ofertę dostał ten klient”, “kto przygotował tę ofertę”, “skąd klient wziął te ceny”,
  3. zapanować nad czasem pracy swoich pracowników rozdzielając pomiędzy nich zadania, a następnie monitorować postęp ich realizacji i rozliczać z czasu, który poświęcili,
  4. wysłać do swoich klientów korespondencję - prosto i szybko, nawet do wszystkich swoich klientów na raz, poprzez e-mail (omijając blokady SPAM) lub SMS - wpisujesz treść, wybierasz odbiorców, wybierasz formę (SMS/e-mail) i klikasz “wyślij”. Resztę robi już LEA.
  5. zabezpieczyć swoje pliki (dokumenty, projekty) - przenosząc je na dysk sieciowy udostępniony poprzez LEA powodujesz ich automatyczną archiwizację, a także umożliwiasz przywrócenie dowolnej, wcześniej zapisanej wersji pliku (np. w przypadku utraty aktualnego pliku albo nadpisania danych)

A także:

  1. każdy wpis w systemie może być powiązany z dołączonymi plikami - mogą to być np. skany umów lub pism przypięte do kontrahenta, dokumenty zawierające ustalenia z kontrahentem przypięte do projektu, zdjęcia, obrazy, itp.
  2. tajne informacje (np. hasła) można zapisać w narzędziu “sejf”, który przechowuje te dane w postaci zaszyfrowanej,
  3. możesz zbudować spójną bazę produktów, z których będziesz korzystał wraz z pracownikami podczas generowania ofert, a powiązane z produktami ich zdjęcia i ceny zakupu ułatwią Wam pracę,
  4. każdemu pracownikowi, który pracuje w systemie, można bezpośrednio wysłać krótką wiadomość przy użyciu wewnętrznego komunikatora (komunikator ten nie wymaga instalowania niczego na komputerze użytkownika)

Ponadto:

  1. każde z powyższych narzędzi i funkcji podlega rygorystycznym zasadom związanym z uprawnieniami ustalanymi przez administratora systemu - nie ma mowy, aby nieupoważniony pracownik wykonał w systemie operację, która zostanie zabroniona mu przez zdefiniowane reguły,
  2. system może być uruchomiony i korzystać z serwera, który znajduje się wewnątrz Twojej firmy lub poza firmą w serwerowni znajdującej się na drugim końcu świata,
  3. dostęp do systemu możesz mieć będąc w firmie, w domu, ale także siedząc na plaży na Teneryfie - wszystko zależy od konfiguracji uprawnień dla systemu i użytkowników,
  4. dostępu do systemu możesz udzielić także swojemu klientowi umożliwiając mu wgląd w realizowane dla niego projekty, zgłaszanie swoich uwag i prowadzenie w tym zakresie korespondencji.

Obecnie:

  1. jesteśmy w stanie zaprezentować nasz system i opowiedzieć o nim znacznie więcej w trakcie bezpośredniego spotkania - zapraszamy serdecznie do kontaktu.

Kontakt


oaks.pl sp. z o.o.

siedziba:
ul. Dębowa 31
Papowo Toruńskie - Osieki
87-148 Łysomice

e-mail: biuro@oaks.pl

tel. +48 56 477 23 51





Sąd rejonowy w Toruniu
VII Wydział Gospodarczy KRS
KRS: 0000375889, NIP: 8792644822
Kapitał zakładowy spółki 5.000 PLN
Copyright © oaks.pl sp. z o.o. 2012

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013 oraz ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego